PROMOCJA - 15 % PRODUKTY OD MANUFAKTURA CIELEŚNICA

Szukaj

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

1. Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?

Tak, jeżeli widzisz towar na stronie, to znaczy, że jest on dostępny w  sprzedaży. Zawsze masz pewność, że zamówienie zostanie zrealizowane.  Towary niedostepne nie są aktualnie dostępne na magazynie, ale z pewnością niedługo pojawią się ponownie w ofercie. Jeśli zależy Ci
szczególnie na jakimś produkcie – napisz do nas,lub wypełnij zakładkę "powiadom mnie o dostępności " z przyjemnością udzielimy informacji, kiedy będzie on ponownie dostępny.


2. Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Jasne, że nie! Szanujemy Twój czas i wygodę - zrobiliśmy wszystko, aby uprościć proces zakupów - nie musisz posiadać konta w naszym sklepie.

3. Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka w naszym sklepie jest płatna według cennika dostaw. Dostępny tutaj .Darmowa wysyłka dostępna przy zamówieniu powyżej 199 zł.

4. Czy wysyłacie również za granicę?

Tak! Przesyłki doręczymy na terenie całej Europy według cennika dostaw. Dostępny tutaj .

5. Co to jest kupon rabatowy i jak mogę go wykorzystać?

Jeśli posiadasz kod rabatowy – dodaj wybrane produkty do koszyka, a  następnie wpisz kod w odpowiednim polu będąc jeszcze „w koszyku”. Rabat  (wyrażony procentowo, kwotowo lub jako darmowa dostawa) zostanie odliczony od sumy pozycji w Twoim koszyku.

6. Czy w przyszłości będzie dostępna większa ilość produktów / kolejne marki?

Tak! Cały czas pracujemy nad asortymentem, dodajemy nowe marki i produkty. Jeśli szukasz czegoś, czego jeszcze nie mamy w ofercie, napisz na ebio.biuro@gmail.com - sprawdzimy dostępność i wyślemy do Ciebie ten produkt.

7. Czy cena widniejąca obok produktów to cena końcowa?

Tak! Nie zapłacisz ani grosza więcej niż to, co napisaliśmy na stronie produktu.

8. Ile muszę czekać na doręczenie przesyłki?

Wszystkie produkty wysyłane są z naszego sklepu w ciągu 24 godzin od opłacenia zamówienia. Zdecydowana większość przesyłek dociera do odbiorców w około 1- 2 dni. Czasami zdarza się, że ten okres trochę się wydłuży, w zależności od wybranego przewoźnika.


9. Jak zgłosić reklamacje lub zwrot?

Napisz do nas:ebio.biuro@gmail.com  lub zadzwoń +48 502577153 jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji.

10. Czy dostępna jest opcja płatności przy odbiorze?

Tak, oczywiście.

11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz zrezygnować z zamówienia, napisz do nas lub zadzwoń.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj